غریبه ی پنج سال پیش...

متن مرتبط با «هنوزم» در سایت غریبه ی پنج سال پیش... نوشته شده است

برای من هنوزم هستی...

  • نیلوبلاگ

    از سرکار مستقیم اومدم اینجا ، اتاق بهنام رو به پندار دادن!از این موضوع ناراحت نیستم اما خوشحالم نشدم ، اصرار داره که برم و چیدمان اتاقشو ببینم اما من دلش رو ندارم...نگار فکر میکنه که دلخور شدم ، اینو از آسمون ریسمون بافتنش میفهمم و همین باعث شد که به خودم بیام...آخه ناخواسته حالم گرفته شد و اخم کرده بودم...میدونی چیه؟ شاید از نظر بقیه دیوونگی باشه اما صدای بهنام و عطرش هنوزم توی اون اتاقه...عطر آدمایی که نیستن واقعا دیوونه کننده س...نمیخوام توی ذوقش بزنم اما خب به بهانه ی خستگی پیچوندمش ، آرمین ...

    ادامه مطلب