خیلی از اتفاقا واقعا اتفاقی پیش میاد...خیلی وقتام شانس با آدم یار نیست...خدا با هیچکی دشمن نیست ....شاید بهتره اون لحظه و اون روز به چیزی که خواست ما بوده نرسیم....این نرسیدن یعنی اینکه تلاش کن بازم...اما متاسفانه ما یاد گرفتیم که دست رو دست بزاریم و مدام افسوس بخوریم....بگیم دیدی نشد....
امروز بهنام کلا دپرس بود....کلی باهاش حرف زدم تا حال و هواش عوض شد...به من میگه حرف زدن باهات آرامش داره...
نمیدونه چطور حفظ ظاهر میکنم....
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 98