میدونی چیه؟ اینجا پر شده از خاطرات قدیمی....پر از یادگاری....پر از جایه خالیتون....... نبودنتون هنوزم سخته....توانی واسه تحملش ندارم....من یه نفرم با یه حجم چندین ساله ی خاطرات...نابود شدم اما لبخند میزنم ...میدونی چرا؟چون دلم نمیخواد غصه ی منو بخورین...که بگین هنوزم میخنده....ناراحتم نباشین...
دلم واسه همتون تنگ شده....
چند وقتیه به سرم زده که خودمو راحت کنم....کی گفته خودکشی کار آدمای ترسو و بزدله؟؟ خودکشی واسه کسیه که به آخرین نفطه ی زندگیش رسیده...
من به آخرش رسیدم....دوستتون دارم
غریبه ی پنج سال پیش......
ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 21:44