روزهای بی تو...

خرید بک لینک
میدونی چیه؟ اینجا پر شده از خاطرات قدیمی....پر از یادگاری....پر از جایه خالیتون....... نبودنتون هنوزم سخته....توانی واسه تحملش ندارم....من یه نفرم با یه حجم چندین ساله ی خاطرات...نابود شدم اما لبخند میزنم ...میدونی چرا؟چون دلم نمیخواد غصه ی منو بخورین...که بگین هنوزم میخنده....ناراحتم نباشین...

دلم واسه همتون تنگ شده....

چند وقتیه به سرم زده که خودمو راحت کنم....کی گفته خودکشی کار آدمای ترسو و بزدله؟؟ خودکشی واسه کسیه که به آخرین نفطه ی زندگیش رسیده...

من به آخرش رسیدم....دوستتون دارم

غریبه ی پنج سال پیش......

ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 137 تاريخ: جمعه 6 بهمن 1396 ساعت: 21:44

صفحه بندی