میگه : ولی این دلیل نمیشه که دوسم نداشته باشی!
چشام گرد میشه و متعجب نگاش میکنم ، بی خیال بازم جملشو تکرار میکنه...
واسش چندتا از هنراشو یاد آوری میکنم ، سرشو تکون میده و میگه : باشه ولی بازم نباید به من اخم کنی!!
بحثو دیگه ادامه نمیدم و ترجیح میدم فکر کنه کوتاه اومدم!!
پ.ن : مهربون بودنشو دوس دارم :)
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39