میدونم که از سرما صورتم بی روح شده و بینیم سرخ اما عاشق این هوام...
از اینکه موهام با همین هوا خشک بشه لذت میبرم...
سرم درد میکنه و درگیر اینم که این قناصیرو کجای طرح بندازم که هم ازش استفاده بشه و هم دیده نشه!
فکرم زیاده و ایده ای ندارم...
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 37