هنوزم باور ندارم نیستی....نبووووووودنتو باور ندارم....هنوزم به گوشیت زنگ میزنم....میگه خاموشه و من فقط بغضمیکنم و نفسم بالا نمیاد....میگه خاموشه و من فقط سرفه میزنم از حرص....
نبودنت بزرگترین ظلم بود در حقم....
غریبه ی پنج سال پیش......
ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 130 تاريخ: شنبه 20 آبان 1396 ساعت: 19:39