رفتم محلمون...خونمونو دیدم...چقدر دلم واسه اینجا تنگ شده بود....سریع برگشتم اصفهان... باید وسایلمو جمع کنم....دلم تنها بودمو میخواد فقط
هنوز تو فکر حرفای بهروز بودم...
بی انصاف...
کاش میشد بفهمی☹☹☹☹
غریبه ی پنج سال پیش......ما را در سایت غریبه ی پنج سال پیش... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104